Avrupa Sürdürülebilir Enerji Haftası çerçevesinde Taksim’de düzenlenen “İstanbul Büyük Enerji Yürüyüşü”, 26 Mart Cuma günü Galatasaray-Taksim arasında gerçekleştirildi. “Adım Adım Sürdürülebilir Enerji” sloganıyla İstanbul Sürdürülebilir Enerji Haftası kapsamında gerçekleştirilen yürüyüşün amacı, “Şehirlerin İklim Değişikliğine Karşı Girişimleri”ne dikkat çekmek olarak belirlendi. Yürüyüşe Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan, Sürdürülebilir Enerji Platformu Başkanı Prof. Dr. Filiz Karaosmanoğlu, İMSAD Genel Başkanı Orhan Turan, ‹ZODER Yönetim Kurulu Başkanı Sedat Arıman, İZODER yönetim kurulu üyeleri Cüneyt Dayıcıoğlu, Haluk Güreren, Hüseyin Bilmaç ile birlikte İZODER Genel Koordinatörü Ertuğrul fien ve çok sayıda sivil toplum kuruluşu katılarak, aktif olarak destek verdi.